• ¿Quieres apoyar a nuestro foro haciendo una donación?, entra aquí.

Opiniones/discusiones/noticiones de lucha libre en general

Estado
No está abierto para más respuestas.
NoDQ.com dijo:
As announced earlier today, MVP has been deemed medically unfit to compete in Sunday’s Slammiversary Main Event. Now, the Director of Wrestling Operations has announced his replacement(s).

This Sunday, Samoa Joe is scheduled to face Bobby Lashley and Austin Aries is scheduled to challenge Kenny King. We can now report that the winners of each of those bouts will then be added to Sunday’s Main Event against TNA World Champion Eric Young – creating a Three Way Steel Cage Match for the TNA World Heavyweight Title.

What do you think of MVP’s decision? Which two men would you like to see challenge Eric Young this Sunday for the TNA World Heavyweight Championship? Let us know your thoughts NOW on Twitter, using the hashtag #Slammiversary

MVP ql mala cuea, ojala pueda luchar el domingo. :sm:

pat patterson gay :naster:
Me sorprende igual q cuando Nelson Mauri salió del closet :yaoming:

The tag-team options for Goldust are endless!!!! ‪#‎FullOfPotential‬http://wwe.me/xVDNq
10449938_10152190796791443_2680651957835532353_n.jpg

explain this bullshit

Pta pero lo de pat patterson era como el equivalente a los casos de nelson mauri,juan gabriel y ricky martin del wrestling.xd
a todo esto ¿es cierto esa wea que se acosaba a algunos luchadores :lol2: ?

Algo vi de Slammiversary ayer y solo puedo destacar la intervención de los Dallas Cowboys en el evento.
Lo demás es lo orson que nos tiene acostumbrado TNA: :clapclap:

puta que estuvo penca el fail de twitter ayer de TNA :lol2:

Algo vi de Slammiversary ayer y solo puedo destacar la intervención de los Dallas Cowboys en el evento.

cuéntanos mas, en serio, ke cresta paso en el ppv???

que pasó en tuiter?

Estado
No está abierto para más respuestas.
Volver