hasta en la liga escocesa esta la cagada wn 
El Kilmarnock tumba al Rangers y reabre la pelea por el título
http://www.marca.com/2011/11/27/futbol/futbol_internacional/1322413214.html?a=b6251739b0debbf55bd6c468a1e197dd&t=1322426994
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
hasta en la liga escocesa esta la cagada wn 

le empataron a cruzeiro... caga con eso???



