Muteitor-Thornasuk
Hincha Huevas
- Registrado
- 2005/01/18
- Mensajes
- 0
AlbertEinstein dijo:ehhhhhhhh... no entendi. "Porque no me lleva preso, pa que se coma un choripan" XD
Sera mama esta presa.... igual la Tonkita se come sus choripanes....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
AlbertEinstein dijo:ehhhhhhhh... no entendi. "Porque no me lleva preso, pa que se coma un choripan" XD



AlbertEinstein dijo:ehhhhhhhh... no entendi. "Porque no me lleva preso, pa que se coma un choripan" XD

